fbpx

HopeHome

Általános Szerződési Feltételek

Ezek az általános szerződési feltételek az ügyfél (a továbbiakban: "vevő") és a társaság közötti üzleti kapcsolatra vonatkoznak YONG FENG EURO Kft.; 0109201391 / HU25127580242; Központ: Ceglédi utca 17. a. ép., 1107 Budapest, (a továbbiakban: "eladó") az elektronikus áruházrendszeren keresztül kötött www.hopehome.hu.

Az elektronikus áruház üzemeltetőjének elérhetőségei - Telefonszám: 030 989 3286; Email cím: vevoszolgalat@hopehome.hu.

Az elektronikus áruház üzemeltetője felelős a személyes adatok feldolgozásáért az egyének személyes adatok feldolgozása vonatkozásában történő védelméről szóló, 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet és az ilyen adatok szabad mozgásáról (GDPR).

Az üzemeltető minden megfelelő technikai és szervezési intézkedést megtett a személyes adatok védelmének legjobb biztosítása érdekében.

Az üzemeltető nem jelöl ki felelős személyt

Az adatkezelő nem kíván személyes adatokat harmadik országnak vagy nemzetközi szervezetnek továbbítani.

"Személyes adat": bármely, azonosított vagy azonosítható természetes személyre (a továbbiakban: érintett) vonatkozó információ; azonosítható természetes személy az a személy, akit közvetlenül vagy közvetve lehet azonosítani, különösen egy azonosítóra hivatkozva, például név, azonosító szám, helyadatok, online azonosító, vagy a fizikai, fiziológiai, genetikai jellemzők egy vagy több elemére hivatkozva. , szellemi, gazdasági, kulturális vagy társadalmi identitása.

A vevő az a boltban nyilvántartásba vett természetes vagy jogi személy, aki saját felhatalmazása alapján az áruházi rendszer által feldolgozott elektronikus megrendelést küldött.

Az elektronikus megrendelés egy elküldött elektronikus űrlap, amely tartalmazza az ügyfélről szóló információkat, az áruház ajánlatából megrendelt áruk listáját és ezen áruk árát, az áruház rendszere által feldolgozva.

A feltételek tovább meghatározzák és meghatározzák az eladó és a vevő jogait és kötelezettségeit, és jelenlegi megfogalmazásukban az adásvételi szerződés szerves részét képezik. Ha az eladó és a vevő írásban nem kötött állandó adásvételi szerződést, akkor az elküldött elektronikus megrendelés adásvételi szerződésnek minősül.

Az elektronikus megrendelés érvényességének feltétele a regisztrációs űrlap által megkövetelt összes adat és követelmény valós és teljes kitöltése. Valamennyi beérkezett elektronikus megrendelés adásvételi szerződésnek minősül, és kötelezőnek tekintendő. Az eladó egyedi, különösen költségesebb esetekben fenntarthatja a szerződéskötés jogát a megrendelés megerősítésével. A kereskedelem jellegétől (mennyiség, ár, szállítási költségek, távolság stb.) Függően, különösen 500, -EUR-nál magasabb áron, az üzemeltető mindig jogosult felkérni a vevőt, hogy a megrendelést megfelelő módon engedélyezze, például telefonon vagy írásban. Ha a vevő elutasítja az engedélyt, a megrendelés érvénytelennek minősül.

Az árukat csak ezen az online áruházon keresztül lehet megrendelni - egy kosárban. A megrendelésnek tartalmaznia kell a kötelező adatokat: elérhetőségeket (név és vezetéknév, szállítási cím, e-mail, telefonos elérhetőség), az áru fizetésének módját, az áru nevét és az áru egyéb tulajdonságait (mennyiség, mennyiség és egyéb). A vevő a megrendelés elküldésével megerősíti, hogy az eladó teljesítette a 102/2014. 3. § (1) bekezdés a fogyasztók védelméről áruk értékesítése vagy szolgáltatásnyújtás alapján távollévők között kötött szerződés vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján, valamint egyes törvények módosításáról.

A vevő vállalja, hogy a megrendelt áruk összegét, beleértve a postaköltséget és a csomagolást is, a megrendelésben az alábbi módok egyikével fizeti:

  • Utánvéttel az áru átvételét követően

vevő az árukért készpénzben vagy kártyával fizet csak a szállítás kézhezvételét követően a kiválasztott szállító cég futárához. Az utánvét díját olyan árfolyamon számoljuk fel, amelynek aktuális összege a megrendelés folyamatában van.

Abban az esetben, ha az utánvéttel küldött küldeményt nem fogadják el, és visszaküldik az eladónak, és a vevőt nem kártérítik meg, az eladó fenntartja a jogot, hogy törölje a vevőt az ügyféladatbázisról, és megtagadja a megerősítést és az egyes megrendeléseket a jövőben hajtsa végre.

  • Kártyás fizetés a Stripe fizetési átjárón keresztül

A vevő a visszaigazolt megrendelés és a kiválasztott Csík fizetési folyamat alapján teljesíti a fizetést, ahol közvetlenül az eladó weboldalán, közvetlenül az eladó weboldalán írja be a kártya számát, a fizetési kártya lejárati dátumát és a CVV kódot. A fizetés sikeres teljesítése után a vevőt egy olyan oldalra irányítják, ahol megtudja a megrendelés sikeres elfogadását.

  • Fizetés banki átutalással

A vásárlás befejezése után a vevőt egy olyan oldalra irányítják, ahol megtudja a megrendelés sikeres elfogadását, valamint az előleg befizetéséhez szükséges információkat az eladó bankszámlájára. Fizetéskor meg kell adni a megrendelés számából létrehozott változó szimbólumot, amelynek pontos alakja megtalálható az oldalon. Az eladók bankszámláján történő befizetés után, legkésőbb 5 munkanapon belül, az árut elküldjük az ügyfél tájékoztatásával a megrendelés állapotáról.

A szállítás utáni szállítási idő a kiválasztott szállítási vállalattól függően 1-5 munkanap. Abban az esetben, ha a szállítási határidőt nem lehet betartani, az ügyfelet e-mailben vagy telefonon értesítik.

A megrendelések gyors feldolgozásához és az áruk helyes kézbesítéséhez meg kell adni az aktuális kézbesítési címet, beleértve az irányítószámot, az utcát és a házszámot, valamint a telefonszámot, ahol a vevőt el lehet érni.

Az összes sikeresen beérkezett megrendelést 1-2 munkanapon belül szállítjuk. Csúcsidőben 3–5 munkanapot merünk szánni a szállításra.

Az árukat a vevő által választott szállítóvállalaton keresztül szállítjuk. A szállítás ára függ a megrendelés súlyától és a szállítási vállalat aktuális árlistájától.
Az elfogadáskor a vevő köteles ellenőrizni a szállítás fizikai integritását és teljességét. Ha a szállítmány láthatóan megrongálódott és megsemmisült, a vevő köteles haladéktalanul kapcsolatba lépni az eladóval anélkül, hogy átvenné a szállítmányt, és panaszt kell írnia a szállítási társaságnál. A termék mennyiségével és fizikai károsodásával kapcsolatos későbbi igényeket nem fogadják el.
A vevő a termék tulajdonjogát úgy szerzi meg, hogy átveszi a megrendelt és kifizetett árut az általa a megrendelésben megjelölt kézbesítési helyen.
A termékek károsodásának kockázata a vevőre akkor vonatkozik, amikor az árut a vevő vagy megbízottja átveszi.

A megrendelés teljesítése miatt az adásvételi szerződést a Ptk. Szerint is megkötötték. A vevő ezért köteles átvenni és megfizetni az árut. A fogyasztóvédelmi törvény lehetővé teszi a vevő számára, hogy az árut a küldemény kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldje. Ez azonban nem teszi lehetővé, hogy ne vegye át az árut.

A szállítmány átvételének elmulasztásával az áru indoklás nélküli visszaszolgáltatásának joga nem gyakorolható.

Az eladó meghívhatja az ügyfelet, hogy jöjjön át az áru átvételére saját költségén azzal az indokkal, hogy a megkötött adásvételi szerződés szerint köteles átvenni. Abban az esetben, ha a kicserélési időn belül nem veszi át az árut, az eladó keresetet nyújthat be az illetékes bírósághoz, ill. javaslat fizetési meghagyás kiadására, mivel a küldeményt a bíróságnak történő átadás után átadottnak tekintik.

A visszatérítéshez való jog az áru átadásától számított 14 napon belül érvényes, az árut nem szabad megrongálni, és az eredeti csomagolásába kell csomagolni. Ezen időtartam után az adásvételi szerződéstől való elállás joga indoklás nélkül lejár.

14 napon belüli visszatérítés igénylésének eljárása:

1) A vevő e-mailt ír a: vevoszolgalat@hopehome.hu címre azzal a ténnyel, hogy 14 napon belül visszatérítést igényel, ill. indoklás nélkül eláll a vételi szerződéstől.

  • Meg kell állapítani: Teljes név, tel. szám, nem. számla IBAN formátumban Tétel neve, termékkatalógus száma, megrendelés száma, megrendelés készítésének dátuma

2) A vevő az eredeti csomagolásban (amelyben megkapta) az árut sértetlenül és a használat jelei nélkül a lehető leghamarabb elküldi az eladó címére, max. a visszatérítés lejárati dátumáig.

  • Az eladó címe: YONG FENG EURO Kft. | Ceglédi utca 17. a. ép., 1107 Budapest

3) Az áru átvételét követően az eladó a szállítmány átvételétől számított 14 napon belül elküldi az elszámolást a vevő által választott számlára IBAN formátumban.

Felhívjuk figyelmét, hogy az áruk nem mutathatnak sérülés, használat vagy helytelen kezelés jeleit, mivel ezen cselekedetek miatt elveszítik értéküket.

Ez a visszatérítési módszer a vevőt szolgálja, aki az áruk első megtekintése vagy felhasználása után meggondolta magát, ill. elvárásai nem teljesültek.

Törvény alapján a 102/2014. A távollevő szerződés vagy a megkötött szerződés alapján az áruk értékesítésével vagy szolgáltatásnyújtással kapcsolatos fogyasztóvédelemről szóló 8. §, a vevőnek jogában áll indokolás nélkül elállni a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 napon belül. az általa kijelölt harmadik fél, a fuvarozó kivételével. A szerződéstől való elállás jogának gyakorlása során a vevő köteles világos nyilatkozattal (pl. Postai úton vagy e-mailben) tájékoztatni az eladót a szerződés felmondásáról szóló döntése alapján: YONG FENG EURO Kft. | Ceglédi utca 17. a. ép., 1107 Budapest; Email: vevoszolgalat@hopehome.hu.

Az elállási időszak akkor marad fenn, ha a vevő értesítést küld az elállási jog gyakorlásáról az elállási idő lejárta előtt.

A szerződéstől (megrendeléstől) való elállása után az eladó visszatéríti a vevő által a szerződés megkötésével kapcsolatban teljesített összes kifizetést, azaz. vételár, beleértve az áruk szállításának költségeit. Ez nem vonatkozik a további költségekre, ha a vevő más szállítási módot választott, mint az eladó által kínált legolcsóbb szokásos kézbesítési mód.

A kifizetést indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb 14 nappal attól a naptól számítva visszafizetjük, amikor a vevő a szerződéstől való elállást kézbesítette (vagy visszaszolgáltatott árut szállított, ha az árut már leszállították a vevőnek). A fizetés ugyanúgy történik, mint a vevő fizetésre, kivéve, ha kifejezetten más fizetési módot adott meg, további díjak felszámítása nélkül.

A vevő bankszámlájára történő visszatérítés iránti kérelem esetén az IBAN formátumú bankszámlaszámot meg kell adni az adásvételi szerződésből való elállásnál, ahová a visszaküldött áruk összegét elküldik.

A megvásárolt árukért fizetni csak a visszaküldött áruk visszaszállítását követően kell az eladó címére. Az árut a következő címre kell elküldeni: YONG FENG EURO Kft. | Ceglédi utca 17. a. ép., 1107 Budapest, ajánlott küldemény formájában legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállás jogának gyakorlásától számított 14 napon belül.

Az időszak akkor tekinthető betartottnak, ha a vevő a 14 napos időszak lejárta előtt visszaküldi az árut. Az áru visszaküldésének közvetlen költségeit a vevő viseli.

A vevő felelőssége a visszaszolgáltatott árukért okozott károkért: A vevő felelős az áru értékének bármilyen csökkenéséért, amely az áruk jellegének, tulajdonságainak és funkcionalitásának megállapításához szükséges egyéb kezelések eredményeként következik be.

Az árut nem szabad megrongálni vagy használni!

Abban az esetben, ha a vevő a megrendelt árut megrongálva, részben elfogyasztva, ill. olyan állapotban, amely nem felel meg annak a feltételnek, amelyben az eladó elküldte, elismeri, hogy az eladó jogosult követelni az így okozott kárt, amelyet az eladó köteles bizonyítani a vevő által a megrendelt árukért fizetett összegből.

Az eladó jogosult elállni a szerződéstől a készlet eladása, az áruk hozzáférhetetlensége miatt, vagy ha a szerződésben megállapodott áruk gyártója, importőre vagy szállítója beszüntette a gyártást, vagy olyan jelentős változásokat hajtott végre, amelyek megakadályozták az eladó kötelezettségeinek teljesítését. szerződés vagy vis maior, vagy ha ennek elérésére minden ésszerű erőfeszítés ellenére sem képes az általános szerződési feltételekben meghatározott időtartamon belül vagy az online áruházban megadott áron az árut a vevőhöz eljuttatni.

Az eladó köteles erről a tényről haladéktalanul tájékoztatni a vevőt és a szerződésben elállt árukért már kifizetett kauciót a szerződés elállásáról szóló értesítéstől számított 14 napon belül átutalással visszaadni a vevő által kijelölt bankszámlára.

A Polgári Törvénykönyv szerint hiba megállapítása esetén a következők érvényesek:

  • Kijavítható hiba esetén a vevőnek joga van ingyenesen, időben és megfelelően kijavítani. Az eladó köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül megszüntetni.
  • A vevő a hiba kijavítása helyett kérheti a termék cseréjét, vagy ha a hiba csak a termék egy részére vonatkozik, akkor cserélje ki az alkatrészt, ha az eladónak nem merül fel aránytalan költség a termék ára miatt. áruk vagy a hiba súlyossága.
  • Az eladó a hiba megszüntetése helyett mindig helyettesítheti a hibás terméket egy tökéletesre, ha ez nem okoz komoly nehézségeket a vevő számára.
  • Olyan hiba esetén, amelyet nem lehet orvosolni, és amely megakadályozza a dolog hibátlan dologként való megfelelő használatát, a vevőnek joga van kicserélni a dolgot, vagy elállhat a szerződéstől. Ugyanezek a jogok a vevőre vonatkoznak kijavítható hibák esetén, de ha a vevő nem tudja megfelelően használni a dolgot a hiba javítás utáni megismétlődése vagy nagyobb számú hiba esetén.
  • Egyéb helyrehozhatatlan hibák esetén a vevő ésszerű kedvezményre jogosult a termék árában. XI.

Az eladó 24 hónap időtartamra garanciát vállal az árukra a vevőnek, aki olyan személy, aki nem üzleti vagy egyéb vállalkozási tevékenysége körében jár el a fogyasztói szerződés megkötésekor. A jótállás az áru vevő általi kézhezvételétől kezdődik. A vevő tudomásul veszi, hogy köteles az árut az átvétel után azonnal
megvizsgálni. Abban az esetben, ha az áru a vevő általi elfogadás után nem felel meg a szerződésnek, a vevő köteles haladéktalanul értesíteni az eladót.

A jótállás nem terjed ki az áruk azon hibáira, amelyeket átvételük után a következők okoztak:

  • Természetes kopás
  • A használati elvek be nem tartása (a kezelési utasításokkal ellentétes helytelen üzemeltetés és karbantartás)
  • A termék mechanikai károsodása, beleértve a véletlen károsodást is, különösen a műanyag vagy fém alkatrészek károsodását (leesés, idegen tárgy stb.)
  • Szakszerűtlen elektromos beavatkozás, a hálózat túlfeszültsége vagy az elektrosztatikus kisülés hatása
  • Természetes elemek
  • Nem megfelelő környezetben és helytelen működés által károsodott környezetben működik

A vevő fogyasztó jogosult írásban panaszt benyújtani az eladó címére: YONG FENG EURO Kft. | Ceglédi utca 17. a. ép., 1107 Budapest, vagy elektronikus úton e-mailben: vevoszolgalat@hopehome.hu.

Panasz benyújtásakor a vevő kitöltött reklamációs űrlapot és az áruvásárlást igazoló számlát küld a fenti címre vagy e-mailre a hibás áruval vagy azok fényképeivel együtt.

A vevő a panasz űrlapon a következő információkat közli:

  • Vevő azonosítója
  • A vevő visszaküldését / cseréjét kérő áruk leírása az azonosító kóddal (SKU), méret / mennyiség, mennyiség és ár
  • A bankszámla neve és száma IBAN formátumban
  • Dátum és a vevő aláírása

Az eladó azt javasolja, hogy a vevő a küldemény küldésekor biztosítsa a panasz tárgyát képező árukat. A panasz tárgyát képező áruk károsodásának kockázatát a vevő viseli addig a pillanatig, amíg az árut az eladó átveszi.

Ha a vevő nem szállítja le a szükséges dokumentumokat a panaszolni kívánt áruval együtt, az eladó telefonon vagy e-mailben kéri, hogy töltse ki a hiányzó adatokat, vagy csatolja a hiányzó szükséges dokumentumokat.

Ha az eladó elmulasztja a vevővel telefonon történő ismételt kapcsolatfelvételt és / vagy a vevő az áru eladó általi kézhezvételétől számított 30 napon belül nem válaszol az eladó e-mailjére, és hiányzó dokumentumokat vagy hiányzó adatokat nem szállít be, az eladó fenntartja a jogot, hogy ne folytassa a panasz kezelését, és az árut visszaküldik a vevőnek. vissza a vevőhöz a megrendelésben megadott címre.

Ha a panasz tárgyát képező árukat nem csatolják az előírt dokumentumokkal együtt, az eladó fenntartja a jogot, hogy ne folytassa a kérdéses ügy kezelését, és úgy ítélik meg, hogy a vevő nem szándékozik panaszt tenni az áruk ellen.

Az eladó fenntartja a jogot, hogy ne fogadja el a vevő által utánvéttel küldött árukat.

Az eladó fenntartja a jogot, hogy ne vegye át az árut, ha a vevő már használta is.

Visszaküldéskor az árut úgy kell csomagolni, hogy az ne sérüljön meg. Az áruk szállítás közbeni károsodása azt eredményezheti, hogy a panaszt nem fogadják el. Az árut csomagként vagy ajánlás formájában kell elküldeni levélként.

Az eladó köteles a panasz kezelésének módját haladéktalanul, összetett esetekben legkésőbb a panasz keltétől számított 3 munkanapon belül meghatározni, indokolt
esetben, különösen, ha a termék vagy szolgáltatás komplex műszaki értékelésére van szükség, legkésőbb a panasz dátumától számított 30 napon belül. A panasz kezelésének módjának meghatározása után a panasz azonnal rendeződik, indokolt esetben a panasz később rendezhető; a panasz elintézése azonban a panasz keltétől számított 30 napnál tovább nem tarthat. A panaszkezelési határidő lejárta után a fogyasztónak jogában áll elállni a szerződéstől vagy joga van a terméket új termékre cserélni.

A hibákért való felelősség gyakorlásától a panasztételi eljárás végéig tartó időszak nem számít bele a jótállási időbe. Ha a terméket újra cserélik, az új jótállási idő annak kézhezvételétől kezdődik.

Ebben az esetben nem lehet számos megjegyzést tenni abban az esetben, ha az Igazgatóság illetékes hatósága jóhiszemű. Ha a termék teljes, akkor lehetőség van az új termék használatára.

Amikor a vásárlónak panaszt tesz a vásárlás után 12 hónappal, amikor az eladó elutasította, az eladó a panasz kezeléséről szóló dokumentumban köteles megadni, hogy a vevő kiknek küldheti el a terméket szakmai értékelés céljából. Ha a terméket szakértői értékelés céljából elküldik egy kijelölt személynek, a szakértői értékelés költségeit, valamint az összes kapcsolódó, célszerűen felmerült költséget az eladó viseli, függetlenül a szakértői értékelés eredményétől. A garanciális idő a szakmai értékelés során nem jár le. Az eladó köteles a panasz újbóli alkalmazásának napjától számított 14 napon belül megtéríteni a vevőnek a szakmai elbírálás során felmerült összes költséget, valamint az összes kapcsolódó, szándékosan felmerült költséget. Az újra benyújtott igényeket nem lehet elutasítani.

Az eladó köteles a panasz visszaigazolását haladéktalanul eljuttatni a vevőhöz. Ha a visszaigazolást nem lehet azonnal kézbesíteni, azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a panasz igazolásával együtt kell átadni. A követelés megerősítését nem kell benyújtani, ha a vevőnek lehetősége van a követelés más módon történő igazolására.

A vevőnek joga van megtéríteni azokat a költségeket (különösen a postaköltséget), amelyek a törvényes jogok gyakorlása kapcsán merültek fel a hibákért való felelősségből, és amelyek ténylegesen és hatékonyan merültek fel.

A panasz nem terjed ki az áruk azon hibáira, amelyeket az áruk rendes használata vevő okoz.

Az Eladó a Vevő által megadott személyes adatokat kizárólag az adásvételi szerződés feltételeinek teljesítése és további megerősítése céljából, az elektronikus megrendelés feldolgozása, kézbesítés, fizetések rendezése és a felek közötti szükséges kommunikáció céljából tíz évig őrzi.

Az eladó nem adja ki a vevő adatait harmadik feleknek, kivéve az alvállalkozókat, az eladó közvetítőit, még azokat sem, amelyek a szállítás sikeres teljesítéséhez szükségesek. Az eladó folytatja a vevő személyes adatainak kezelését a 122/2013. A személyes adatok védelméről, módosítva. Az áruk megrendelésével az online áruházon keresztül a címen www.hopehome.hu a vevő megerősíti, hogy személyes adatait önként adta meg az eladónak, és beleegyezik azok feldolgozásába az eladó nyilvántartásában, kivéve, ha azok ellentétesek a törvényekkel, valamint az adatok harmadik felek és állami intézmények részére történő hozzáférésével és azok rendelkezésre bocsátásával, a feltételek és törvény által biztosított mértékben.

122/2013 Coll. Számú törvényből 122/2013 Coll. a személyes adatok védelméről, módosítva. Az áruk megrendelésével az online áruházon keresztül a címen www.hopehome.hu a vevő megerősíti, hogy személyes adatait önként adta meg az eladónak, és beleegyezik azok feldolgozásába az eladó nyilvántartásában, kivéve, ha azok ellentétesek a törvényekkel, valamint az adatok harmadik felek és állami intézmények részére történő hozzáférésével és azok rendelkezésre bocsátásával, a feltételek és törvény által biztosított mértékben.

A vevő vállalja, hogy személyes adatait tíz éven keresztül az eladó és harmadik felek közvetlen marketingje céljából feldolgozza, nyilvánosságra hozza és felhasználja
közvetlen marketing céljából. Ingyenes írásbeli kérelem alapján a vevőnek jogában áll kifogást emelni az eladóval szembeni személyes adatainak kezelése ellen, amelyről feltételezi, hogy közvetlen marketing célokra az ő beleegyezése nélkül dolgoznak fel, illetve kérheti felszámolását.

A vevő egyetért azzal, hogy az eladó a személyes adatok kezelését a közvetítőre bízza.

A vevő kijelenti, hogy minden megadott információ igaz. A vevő kijelenti, hogy tisztában van a hamis információk szolgáltatásának következményeivel, különösen azzal a ténnyel, hogy az ilyen magatartás bűncselekménynek minősíthető.

A személyes adatok feldolgozásáért felelős, a személyes adatok feldolgozása során az egyének védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló, 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet alapján felelős webhelykezelő adatok, (GDPR).

  • Érintett személy: vásárló / weboldal látogató; Operátor: YONG FENG EURO Kft.
  • A személyes adatok címzettjei (a címzett lehet könyvelő cég, közlekedési vállalat, belső vagy külső alkalmazott,…)

Az érintett köteles valós és aktuális személyes adatokat megadni. Az érintett jogait a GDPR 3. fejezete szabályozza. Megy pl. o panasz benyújtásának a felügyeleti hatósághoz való joga, o az adatkezelés elleni tiltakozás joga, az érintettre vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférés kérésének joga, a személyes adatok helyesbítésének, törlésének vagy kezelésének korlátozása, valamint mint az adatok hordozhatóságának joga.

A személyes adatok feldolgozásának céljai: adózási okmány kiállítása, megrendeléssel való kapcsolatfelvétel a megrendeléssel kapcsolatban, az adásvételi szerződés teljesítése.

A személyes adatok kezelésének jogalapja: a) A személyes adatok (név, vezetéknév, cím, utca és házszám, irányítószám, város) feldolgozására szükség van egy külön szabályozás vagy egy olyan nemzetközi megállapodás szerint, amely a Magyar Köztársaságot kötelezi . Különösen a sz. 222/2004 Coll. a hozzáadottérték-adóról. b) A személyes adatok (e-mail, telefonos kapcsolat) feldolgozása a szerződés teljesítéséhez szükséges.

A személyes adatok megőrzési ideje a megrendelés sikeres teljesítését követő 10 év.

A személyes adatok marketing információk küldése céljából történő feldolgozására a személyes adatok fent említett feldolgozására vonatkozó általános információk, valamint:

  • A személyes adatok feldolgozásának céljai: marketing információk küldése
  • A személyes adatok kezelésének jogalapja: Art. 1 levél a) GDPR - az érintett hozzájárult személyes adatainak egy vagy több konkrét célú feldolgozásához
  • A személyes adatok megőrzési ideje vagy 10 év, vagy mindaddig, amíg az érintett egyet nem értését fejezi ki a marketinghírek küldésével kapcsolatban az egyes e-mailek egyik gombján keresztül: www.hopehome.hu

Ezeket az általános feltételeket az üzemeltető honlapján az elektronikus megrendelés elküldésének napján feltüntetett módon kell alkalmazni, hacsak a két fél kifejezetten másképp nem rendelkezik.

Elektronikus megrendelés elküldésével a vevő fenntartás nélkül elfogadja a jelen megrendelés elküldésének napján módosított "Általános Szerződési Feltételek" összes rendelkezését.

A két fél közötti kapcsolatokra, amelyeket nem szabályoznak ezek az "Általános Szerződési Feltételek", a Polgári Törvénykönyv és a Fogyasztóvédelmi Törvény vonatkozó rendelkezései, vagy a Magyar jogrendszer más törvényei az irányadók.

Érvényes 2021. január 1-jétől